
Data Nova skreddersyr effektive løsninger som sparer tid og kostnader for Bunnpris
Bunnpris er en viktig aktør i norsk dagligvarehandel, med hele 46,6 millioner salgstransaksjoner i 2024. Gjennom et langt og trofast kundeforhold har Data Nova utviklet innovative og sømløse digitale løsninger som effektiviserer salgsprosessene i Bunnprisbutikkene – blant annet gjennom smarte selvbetjeningsløsninger.
Hos Bunnpris Blindern, studentbutikken på campus ved Universitetet i Oslo, møter de ansatte opptil 3000 kunder hver dag. Det er avgjørende for studentene at transaksjonene er raske og smidige når de handler i pausen mellom lesesalen og forelesning.
Waqas Ahmed, kjøpmann ved Bunnpris Blindern, har vært med siden starten av kundeforholdet mellom Bunnpris og Data Nova. Han forteller: “I tett samarbeid med oss har Data Nova utviklet selvscanningsløsninger som sparer oss både tid og kostnader.”
Waqas understreker viktigheten av et brukervennlig og pålitelig salgssystem, og forteller at “det er svært sjelden vi opplever feil. Systemene fungerer som de skal, men om det skulle være noe, er Data Nova alltid lydhøre for våre tilbakemeldinger. De utvikler produktene basert på våre behov.”
Vi i Data Nova takker Bunnpris for tilliten, og for deres engasjement for innovasjon og effektivisering. Vi er stolte av det gode samarbeidet, og gleder oss til å fortsette denne reisen sammen!
Trenger du en digital partner som forstår dine behov og leverer skreddersydde forretningssystemer? Ta kontakt for å finne ut hvordan våre produkter kan hjelpe deg å spare tid og kostnader.