Sider

HjemProdukter og tjenesterBransjeløsningerIntegrasjonerCaserKontakt

Kontakt

Besøksadresse

Gyldenløves gate 48 0260 Oslo

Brukerstøtte

Følg oss på Linkedin

Hvordan Data Novas innovative systemer gir Gjenbruken mer tid til kundene sine

Hvordan Data Novas innovative systemer gir Gjenbruken mer tid til kundene sine

Gjenbruken er en landsdekkende kjede av bruktbutikker som driftes av frivillige ildsjeler. De frivillige bruker sin egen fritid på det de brenner for, nemlig å skape gode møteplasser for kunder, givere, og medarbeidere, der overskuddet går til bistandsprosjekter.  

Fordi Gjenbruken er basert på frivillighet, er det ekstra viktig at hverdagen er strukturert og effektiv, og at de tar godt vare på de ressursene sine. De trenger derfor løsninger som er både brukervennlige og tidsbesparende. 

Gjenbrukens daglige leder, Tommy Eriksen, oppsummerer det slik: “Data Novas løsninger fungerer svært godt for oss, fordi det er enkelt for både kunden og de frivillige å sette seg inn i løsningene!” 

Selv om alle var enige om behovet for å spare tid, var likevel ikke alle de frivillige overbeviste da deres butikker bestemte seg for å innføre selvbetjeningsløsninger. Ville dette gå på bekostning av den personlige kontakten med kundene? 

Svaret viste seg å være det motsatte. De nye selvbetjeningssystemene sparte de frivillige tid på kassearbeid. I stedet for å håndtere lange køer og salgstransaksjoner, fikk de frivillige tid til å snakke med kundene sine.

Vi sier som Tommy: “Vi må rigge oss på framtiden!”  Ved å automatisere og forenkle betalingsprosessene, gir Data Nova våre kunder tid og frihet til å fokusere på det som virkelig betyr noe.  

Ønsker du også å få bedre tid til dine kunder? Ta kontakt med oss, og la oss vise deg hvordan våre forretningssystemer kan gjøre en forskjell for bedriften din.